Scholing, plastische chirurgie

13 januari 2016 - Toamasina, Madagaskar

Scholing, plastische chirurgie

Deze foto werd gemaakt op 13 januari 2016 in Toamasina, Madagaskar met een Apple Iphone 6.

1. Gees Huls:
    22 januari 2016
    Hoi Annerieke, wat een indrukwekkende verhalen. Erg goed om te lezen, zet je zelf ook altijd even weer met beide benen op de grond. Wat hebben we het hier dan toch goed he?! Worden de patienten allemaal door elkaar verpleegd; chirurgie/intern/verloskund en kinder enz... Die zalen zien er wel vrolijk uit. Grappig dat tekenfilmpje. Wat gezellig dat jullie met dat andere schip een BBQ hebben gehad. Wat veel personeel he, zo samen. Ik zag je filmpje van de vorige week op de SEH, was erg leuk om te zien. En wat is het groot. Het zag er mooi en goed onderhouden uit. Het leek wel nieuw, zo mooi en schoon.
    Ik zit nu in de nachtdienst en het is redelijk rustig. Afgelopen nacht nog erg lang de politie hier gehad om een proces verbaal op te maken. We hadden een dakloze in
    "the House" die wilde niet meer weg. Hij wou een bed hebben om te slapen. Tja dit is geen hotel.. die wilde hem trouwens ook al niet meer hebben. Dus met de politie mee genomen. Geld voor een hotel had hij trouwens wel genoeg. Op de SEH zitten vannacht Ruth en Susan. Gezellig.
    Nou ik ga nu maar stoppen en wens je nog een heel inspirerende reis verder. Ik lees het allemaal wel. Dit is erg leuk om je te volgen. Toy toy toy. Hou je haaks. Groetjes vanuit het nachtleven. Gees